Monday, January 23, 2012

haiiiiii

lamanya aku tak update blog ni..perghhhhh...berabuk tu....sepanjang bulan 12 thn lepas aku mmg busy sangat2.  Ada banyak dokumen2 yang perlu aku siapkan.  Sepanjang bulan 12 jugaklah aku tak cukup tidur dan rehat.  Bulan 12 jugaklah penuh dengan aktiviti pergi jemputan kahwin.  Tapi sekarang ni Alhamdulilah sekarang ni kerja aku dah berjalan seperti biasa.  Almaklumlahkan...makan gajiii....

Memandangkan anak bujangku si Irfan nak naik darjah satu...makanya aku pun busy jugaklah menyiapkan kelengkapan persekplahan irfan.  Nanti aku update cerita hari pertama dan sepanjang bulan pertama irfan bersekolah.  Macam-macam hal terjadi.  Tapi anak ibu dah mula boleh menyesuaikan diri.

Bulan januari pulak aktiviti freelance makeup aku agak padat jugaklah

No comments:

Post a Comment