Thursday, November 4, 2010

Berdiskusi dengan pengetua sekolah Irfan

semalam aku habiskan masa selama  1 jam setengah berbincang tentang keadaan dan prestasi irfan di sekolah.  Walaupun aku tau 'parents day" pada 19 Nov ni. hehehehhe...sesuka hati aku jerk.. Principal sekolah irfan cukup sabar mendengar celoteh aku ni....Syukur Alhamdulilah bila dpt tau prestasi irfan di sekolah semakin meningkat.  Dia dah mula berminat utk belajar.  Prestasi peperiksaannya juga baik. 

Org anak sorang ni mmg kecoh skit....hehehehhe....

Jadi, outcome dari discussion tersebut start jan 2011ni irfan akan mengambil extra course. Heeehhehe mengada2 jer kan budak umur 6 taun pon nak amik extra course.  Mulanya principal tu cadangkan irfan amik kelas taekwando, tapi aku tak nak.  Aku takut irfan akan bertambah aktif..hehehehhehe.  So, irfan akan amik kelas art dan dancing.  Kelasnya seminggu sekali jer....Harap2lah irfan akan menjadi seorang yang penyabar, teliti, tekun dan lebih fokus.  Semalam aku cerita kat dia...dia happy jerk...

Inilah dia Principal Irfan teacher Chai/Michalle


Antara cikgu2 yg sabar melayan karenah irfan


Inilah dia tempat irfan menuntut ilmu.....


Muhammad Irfan Danish Bin Mustaffa

No comments:

Post a Comment