Tuesday, September 18, 2012

Jejak Kasih setelah 15 tahun tak bertemu

                                 
Bergambar kenang-kenangan bersama Noraida dan anak2nya


Setelah 15 tahun lamanya kami tidak bersua muka.  Khabar berita pun tak der.  Maknanya, lepas jer exam STPM tahun 1997 kami terus bawa haluan masing2.  Mujurlah ada facebook.  Dapatlah kami bertemu.  Berterima kasih jugaklah dengan "bedak arab" hehe.  Aku mmg dah lama berkenan dengan bedak arab.  Bila aida letak status ttg bedak arab ni kat facebook bulan lepas aku pun tak nak melepaskan peluang ni.  Asalnya kami nak jumpa kat Batu Pahat jer masa raya yang lepas, tapi keadaan tidak mengizinkan.  Jadinya, aku berterima kasih sangat2 kat aida sebab sudi berkunjung ke rumah aku & menghantar bedak ni.  

Bila aida sms kat aku yang dia nak datang....aku memanglah over excited.  Lama sangat tak berjumpa kan....aku hanya menyediakan juadah yang simple & easy jer.  Apa yg penting masing2 happy...boleh  bertukar2 cerita dan borak2.  

Apa pun.....tq Aida sebab sudi datang berkunjung .  Kita bersua lagi nanti..bolehlah kita buat reunion dgn kwn2 SMDO & SDBL yg lain...

No comments:

Post a Comment