Thursday, September 20, 2012

Kerja Bertingkat2...


Haaa.....inilah dia keadaan aku sekarang ni...kerja2 yang perlu disiapkan memangkah bertingkat2.  Aku? mestilah aku SUKA ....uarghhhhhhh!!!!!!

Rasa terkejar2 nak buat itu..nak buat ini.. boleh pulak deadlinenya dekat2.  Bila aku buat yang ini....aku teringatkan yang itu...bila aku buat yang itu...aku teringatkan yang ini...Bila balik rumah tu memang badan lepak giler..jadiknya masak untuk makan malam pun yang simple2 yer...Bila tengah busy ni emosi memang memainkan peranan yang sangat2 penting..lepas tu tak lupa juga kesihatan.  

Malam tadi...irfan sampai kejutkan aku dari tidur.   Dia nak aku temankan dia buat kerja sekolah.  Masa tu jam baru pukul 9 lebih...mata aku berat jerkkk...

Semalam...baru dpt surat "cinta".  Hehehe kena p seminar pulak kat Melaka. Malasnya.....Hujung minggu ni pun kena kerja jugak....ada apa?  Ada majlis convo & soft opening Crescendo College.  Memikirkan majlis ni pun dah menyakitkan kepala...dannnn..hati...apa2 pun kami mestilah buat yg terbaik dan menghasilkan yang terbaik..caiyokkkkkkk


No comments:

Post a Comment