Monday, May 23, 2011

Cuci Kereta

Entry kali ni aku nak bercerita tentang cuci kereta.  Aku ni orangnya mmglah teramaaaaaaaaaaaaaatlah tak suka dan malasnya nak cuci kereta.  Apa yg aku tau????? kalau tak aku hantar jer kat kedai ataupun en hubby yg cucikan.  Apa lagi yg aku tau????? complainttttttttttttttttttttttttttt jerk.  Tu tak bersihlah..ni tak bersihlah...

Gambar ni hiasan jerrrrkkkkkk

Tapi.....semalam bermulalah kisah aku mencuci kereta.  Aku buat sorang2 tau.  Tak sapa tolong...ehhhh lupa anak bujang aku tolong jugak...tolong sebok....heheheh.  En Hubby pulak amik alih tempat aku yg sblm ni...jadi pemerhati.  Nak buat mcm mana....tak sihat  lagi.  Plan asal mmglah aku nak anta p kedai jerkkkk tapi bila di fikir2kan balik rasa malas nak keluar rumah.  Jadi, basuh sendirilah.  Jimat duit......boleh keluar peluhhhhh.  Aku mula cuci pkl 5.30 ptg dan habis pkl 7.30 ptg.  Lama kan???? hasilnya... macam tip top.  tapi...... taklah sesempurna mana sebabnya bumbung kereta pun aku tak lap..tak tersampai tangan aku nak menjangkaukanya..... tinggi tu ... melebihi ketinggian aku...lagipun malas panjat kerusi.  Letihnya....Allah saja yg tau..


                                                               Gambar hiasan lagiiiii

Bila dah malam aku sesaja jer berbual ngan en hubby.  Mcm ni agaknya penatnya orang keje cuci kereta ek.... berapa gaji dia????.  Dalam sehari berapa bijik kereta dapat dicuci.  tokey kedai cuci kereta tak yah fikirlahkan....mesti untung punya....aku beria-ia bercerita tapi en hubby senyum jerk....ermmmm mcm tak der tindak balas.  Agaknya dlm ati dia kata...haaaa baru ko tau....


Kalau cuci kereta mcm ni senangkan????rendam jerrr...tapi syaratnya kereta tak rosak....ok????boleh????hahhahah merepek jer aku ni...



No comments:

Post a Comment