Wednesday, May 18, 2011

Mini Malaysia Melaka

Last aku p mini malaysia ni masa sekolah rendah dulu....masa tu setiap rumah2 kat sini ada banyak patung.  scary gitu......Kini aku bawak pulak anak bujang aku p sini..saja nak tunjuk kat dia bentuk2 rumah yg ada di Malaysia.  Dia mmg excited tp lama2 batery low mulalah dia membebel..penatlah...panas....jomlah kita p tempat lainlah....dahagalah..... Irfan mmg banyak bertanya budaknya.....nasiblah ayah rajin skit melayan dan bercerita ngan dia...

Keadaan rumah2 kat sini dah agak usang....dan banyak rumah2 yang sedang di baik pulih.  Menarik2 rumah2 di Malaysia ni....Berikut adalah gambar2 kami di sana...hehehheheh bukannya gambar rumah2 di Mini Malaysia yer....


Ada gaya angkasawan negara tak?


sesaja entepremmm


enteprem lagik.....hahhahahha


Inilah aksi budak yg dah letih dan tak larat nak pakai kasut...Irfan kata...."Mak Ngah ajak beraya ni rumah sebelah pulak" hahhahah...


Di pelantar/dapur rumah mana entah..aku pun dah tak ingat


Jambatan gantung....kepala aku agak pening skit bila lepas dari jambatan ni... pening2 lalat gitu


Inilah Kak Ngah saya........

Setakat ini saja cerita kami di Mini Malaysia....

No comments:

Post a Comment