Tuesday, May 17, 2011

Hasil Make up......

Kali ni aku nak bercerita pulak tentang antara hasil makeup ku baru2 ni.... Memandangkan aku dah sebulan bercuti suka suki dari makeup muka orang...jadiknya pada 7/5/2011 yg lepas aku pun makeup lah si "linda".  Dia ni nak bertunang.  Masa dpt call dari Abg Izan ttg job ni...terperanjat jugaklah sebab dah lama sangat aku tak dengar org bertunang di sebelah malam....apa2 pun aku amik jugak job ni...gian beb dah lama tak menconteng dan melukis muka orang. 

Cik Linda kita ni rumahnya di Kg Melayu.  Habis jer kerja dlm pukul 5.30 ptg aku di temani oleh Puan Siti Jasamax (hehehhe...nak tau kenapa aku panggil dia siti jasamax???? sebabnya dia bekerja di kedai photostat Jasamax).  kecoh skit sebabnya aku baru teringat yang sikat lupa nak beli...Nasib baiklah ada kedai yg berdekatan ngan ofis aku ni ada jual sikat yg aku nak ni...kalau tak...mcm manalah agaknya aku nak sikat rambut pengantin ni. 

Melilau kami terpusing 2 cari rumah Cik Linda..katanya bumbung rumahnya warna biru,.....skali dlm satu lorong tu mmg banyaklah rumah2 org yang berbumbung warna biru.....Sambil drive tu aku boleh tersenyum...semuanya biru...yg mana satu bumbung rumah dia......Akhirnya.....sampailah kami kat rumah Cik Linda....Dan...inilah hasilnya....


Comel molek Cik Linda ....cantik orangnya...pelamin dan bajunya pun cantik...



Haaa...gambar2 ni ikhsan daripada tuan photographer.....hehehhehe

Sebenarnya....ada gak pengantin lain yg aku makeup....malaslah nak tepek gambar banyak2 kat sini..kalau nak tgk lagi...silalah berkunjung ke blog - http:www.diafragmastudios.com pastu pi kat gambar Azreen & Hizazy di Taman Bakti, Johor.

Alhamdulilah.......mereka mula suka dengan hasil contengan dan lukisan ku....banyak lagi yang perlu diperbaiki......

ok .........jumpa lagi.....Follow Me????

No comments:

Post a Comment