Monday, August 1, 2011

Perhiasan......


comel tak??? comelkan....inilah impian aku.  Sebenarnya, masa kecik2 dulu aku selalu berangan nak jumpa orang kerdil....pastu nak buatkan rumah kecik lengkap ngan perabot mcm gambar kat atas ni...Hahaha tak dapat jumpa orang kerdil tapi dpt set perhiasan comel2 mcm jadilah...kang betul2 jumpa orang kerdil baru tauuu.....


Aku baru jer beli kat romantika.... ni sebenarnya bermula dari mamauzie..dia yg dok cerita kat aku sampailah aku terpengaruh.....Balik kerja aku terus p angsana....dapat jerk beli frame ni terus aku balik...malas nak merayap kat angsana...





Frame ni masih belum bergantung lagi...tunggu mr hubby buatkan...
Satu lagi..KK Home Decor dah bukak kat sebelah The Store Pandan....uihhhhhh tak sabarnya nak menjengah...

No comments:

Post a Comment