Tuesday, July 19, 2011

Panassss



Sebenarnya sejak semalam air cond kat opis aku ni rosak.  Panas giler.... bila oksigen tak cukup, mulalah rasa lemaah badan & mengantuk.  Adoi...tak tahan aku.   Kalau ada tingkap, sedaplah jugak ni...tapi masalahnya tingkap pun berkunci.  Dah call brader aircond tapi tak sampai2 jugak...panas atiiii....tak der mood nak buat keje...tapi, kena buat jugak...  

Katanya, brader aircond tu tersilap tutup kompressor.  Yang nak  ditutup tu air lain tapi.... aircond kat tempat aku ni pulak yang ditutupnya.  Bikin panas jerrr....Jadi, terpaksalah aku dan mamauzie ni berkongsi kipas....alaaa kipas niiii...


lebih kurang macam ni lah rupa bentuk kipasnya..... berebut tu....hahhahah..harap2 cepat2lah brader aircond ni sampai....ketiak mak dah berpeluh ni....

*** Gambar air cond ngan kipas ni aku amik dari pak cik google...

No comments:

Post a Comment