Monday, November 7, 2011

Hasil MakeUp.....7 Nov 2011

Kali ni aku makeup orang bertunang pulak
kiranya aku sebenarnya sampai kat rumah pengantin  (eh..blh ke panggil pengantin...ekcekli aku lupa nak tanya nama dia....)
katanya majlis mula  lepas zuhur....
haaaaa..aku sampai rmh dia lebih kurang pukul 1.15 petang 
aku pulak yg sampai lepas zuhur
tapi...relax ..jangan kalut2....

Aku pun mulalah makeup budak ni...
pihak sebelah lelaki sampai aku baru nak suruh budakni tukar baju
dalam hati aku ni...dah gedebak gedebuk
jgnlah org nak sarung cincin budak ni tak siap2 lagi..
nasib baiklah pakai tudung...
sekalinya..ngam ngam aku suruh budak ni duduk kat kerusi ...aku tutup bag makeup...terus org ketuk pintu  nak sarung cincin....
huh..lega ......

Inilah hasilnya.....











ada iras2 muka Fida pentene kan?

No comments:

Post a Comment